-pling- en McChicken junior, tack!

Idag har jag hört kyckling rösten lite för många gånger. Det känns som jag befinner mig på donken jämt. Jag har aldrig tid för något annat. Jobb hela tiden. Visserligen behöver jag pengar så det är bra men det här veckan jobbar jag alla 7 dagarna och förra var jag bara ledig på lördagen. Så det är lite trist. Nästa vecka dessutom jobbar jag 5 dagar men bara 3 timmarspass. Och det suger. När jag ändå är där kan jag likagärna jobba 6-7 timmar. Så jag hoppas att jag kan joba över lite vissa dagar.


På söndag ska pappa och jag gå igenom alla lådor i garaget med saker som inte används och farmors gamla saker och se om det finns lite smått och gott som Philip och jag kan ha användning av när vi flyttar om 50 dagar!!!


Vi har dessutom fått en soffa av Mattias på mitt jobb som bara behöver lite ny klädsel så det känns underbart. Att vi inte behöver köpa det det första utan klarar oss med att bara köpa säng. Visserligen vill vi ha en annan soffa också men det behöver man ju inte det första då. Känns underbart!

På tal om inget är jag klar med mina julklappar nu, de är inslagna och jättefina. Känns jättebra att jag är klar och inte behöver bekymra mig om det längre.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0