Kastruller hit och stekpannor dit

Okej, nu har vi ett soffbord, ett köksbord, en tv-bänk och en skrivbord. En fåtölj, en fotpall (som också är en låda), sen tror jag inte det är mer. Men det här har Philip och jag, utan någon ansträngning och utan att ha spenderat en enda krona. yeeey.

Det är dyrt att flytta hemifrån har vi nu konstaterat. Mycket saker som man behöver som man egentligen inte tänker på. Men vi får ta det lite steg för steg. Det blir nog bäst resultat då. Vi ska väl försöka hitta en soffa innan vi flyttar och möjligtvis en säng, men annars tror jag det mesta kommer lösa sig. Vi har ju faktiskt rätt mycket saker sedan innan.

Men vem egentligen tänker på tvättmedel, decilitermått och korkunderlägg?? Det är bara massa själklara saker som man måste ha men man inte tänker på att man har. Visserligen inte så dyra saker men ändå..


Men nu måste jag göra mina otroligt trötta pojkvän sällskap i sängen.


puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för eran skull!! kommer bli väldigt intressant och kul att få komma o hälsa på er sedan!! om ndu har tid o ork skriv gärna ett mejl med lite info om lgenhet o hur det känns. jag är NYFIKEN! puss hjärtat!

2008-12-03 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0