strömavbrott?...ja tack!!

min första officiella vecka på McDonald's är avklarad. Det var både kul och inte kul. Och jobbigt. Jag är inte riktigt van vid att jobba till halv två på natten. Men jag antar att ma vänjer sig.

I vilket fall som helst är det skönt att ha ett jobb. Visserligen kommer jag inte hinna med nånting annat eftersom jag är där stup i kvarten. Verkligen aldrig hinner jag gå till Friskis. Ska dock dit i dag. Ska släpa med mig mamma. Det är så tråkigt att gå dit själv.

Imorgon kommer december schemat ut och det är bra för då kan jag planera lite. Jag skulle såklart vilja ha schema för två månader framöver så jag kan planera lite i förväg. Jag är ju sån...Men jag får väl lära mig att ta lite i taget.

Kommer antagligen att få jobba på nyår :S Känns ju inte så kul men jag överlever. Alla har ändå åkt iväg så det är inte så många kvar att fira med. Vill tillbaka till förra året när vi var i Åre. Det var det bästa nyåret någonsin tror jag. Malin, Anna, Krakow och jag. Synd att inte Hanna var där. Då hade det varit alla samlade. Saknar det!! Men jag vet att det kommer bli bästa re-unionen ever!!

Efter att jag skrivit klart det här inlägget ska jag sååå stänga av min dator. Jag är så trött på alla datorer och nätverk och skit. Det är irriterande och enerverande. Jag orkar inte mer. Det är sååå tråkigt! Allting tar typ hundra år och det finns ingen tid över till roliga saker. Dessutom krävs att man har en motvilja. En som säger NEJ! Men tyvärr, den finns inte. Och lämnad kvar blir jag. Är det då så konstigt hur man agerar då? Jag blir lämnad och bortvald för de där jävla datorerna. Jag hatar det! Jag blir besviken på det och jag blir ledsen. När sen man blir arg på mig för att jag reagerat som jag gör då går det ju bra. För egentligen är ju allt mitt fel. Att det inte finns nån tid. Att det är middag hit och konsert dit. Lite gamlingar som kräver uppmärksamhet. Vänner som definitivt behöver lite datafixande och sen åker bort...Ja, men då är det såklart att det är mitt fel. Vad dum jag är att jag inte tänkte på det. Men nu får det vara nog. Jag tänker inte ta det längre. Från och med nu ska jag bli min egen person. Bara min. Och göra saker som jag vill. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Krakow

hade nästan glömt bort att du hade blogg fialutten!! Å hur har du det på mcd? håller med dig. årerieri va king! jag mailar dig snart o bertättar lite, så får du maila tebax!

saknar dig!!!

2008-11-21 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0