en mängd pajer

Idag är det lördagen den 21 februari. Det innebär många saker.
1. Det är LHC-match, vilket också innebär att jag idag måste bära en LHC-träja framme i kassan på donken.
2. Jag jobbar stängning, vilket också innebär att jag ska lära mig att göra rent en grill.
3. Philip och jag har nästan inte pratat med varandra på ett dygn för vi har jobbat om varandra, vilket innebär och får mig att inse att det suger att jobba stängning på donken.
4. Imorgon fyller jag 20!!

Så imorgon kommer the fam hit och vi ska ha lite fika med äppelpaj och blåbärspaj, som philip och jag ska tillaga imorgon förmiddag.

Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan, jag har bara jobbat typ varenda dag och det har philip också. Vi har varit kattvakt åt Selma så nu vill jag verkligen skaffa en katt. :)
Philip och jag var i Ekholmen i torsdags och handlade massa med mat för de nästkommande två veckorna samt till vår första inflyttningsfest för familjen vilket i philips fall består av halva släkten. Min släkt bor ju inte så nära så det blir lite svårt för dem att komma. Så då ska vi göra massor med goda pajer. Thank god för arla.se

Nu ska jag städa lite.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!!

2009-02-22 @ 10:50:50
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0