The big TWO O

Just idag är det min födelsedag. Det vill säga för 20 års sedan föddes jag! Visserligen klockan 4 på eftermiddagen och nu är klockan snart tolv vilket innebär att min födelsedag är över..buhu.

Hela familjen var här och philips familj också. Jag fick massor av paket och vi åt jättegod paj (en amerikansk äppelpaj och en blåbärspaj) Så det har varit en mycket lyckad dag.
Igår eller natten till idag (officiellt sett min födelsedag) så jobbade jag stängning på donken och som grattis där dränkte jimmie mig med vattenslangen..så jag blev väldigt blöt, men det var ganska kul faktiskt. :) :)

När jag gick upp tll 55:an sen för att träffa philip och gå hem fick jag redan då veta att
"Fia, vi ringer dig i veckan då...höhö"

Nu sitter philip och jag mätta och belåtna framför tvn och kollar på oscarsgalan (81:a året !) Men prisutdelningen börjar inte förrän klockan 3 så vi får se hur länge vi orkar.


så nu ska jag gå och känna mig vuxen, kanske ska utnyttja min nuvunna makt imorn!?



Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis

2009-02-25 @ 01:58:10
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0