uno

Har jobbat som en annan galning idag. Det kom massa folk typ kvart i 4 och jag mata in cheeseburgare som aldrig förr..och ändå så räckte det inte. Folk vad verkligen galna.

Cyklade sedan hem (!) i ilfart. i uppförsbacke. Det var inte skönt. Stannade på ICA på djurgårdsgatan och skulle köpa frimärken till skatteverket för adressändring och så men dem hade ingen brevlåda..Dåligt.

Kom hem och var jättesvettig, dels av cyklandet och dels av jobbet. Men det gjorde inget. Packade upp lite mer saker och fixade lite i ordning. Hängde upp alla tavlor på redan befintliga spikar. Dock inte på rätt ställe..Philip klanten lyckades förstöra kalendern..

Philip lagade lite mat..spaghetti och köttfärssås och jag städade i ordning lite för grabbarna kommer på besök snart...Vi börjar faktiskt komma lite i ordning nu..Skulle dock behöva lite mer garderobsutrymme för mina kläder får inte plats och Philips får absolut inte plats...

Nu sitter vi i soffan med mysbelysning i form av ljus (vi måste ju spara på elen) och philip spelar uno på xboxet och jag kollar datorn lite.

Men nu ringer det på dörren.

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

yo! nu har jag precis pratat med emma och hon kan endast helgen v.11 (13-15 mars) eftersom hon ska göra högskoleprovet den 28'e mars. hon hade en hel del prov veckan efter 13-15 men det verkade funka bra ändå! jag kan ju hjälpa henne plugga på bussen liksom! jag tror hon slutar 15:30 på fredagar så vi lär nog dyka upp ganska sent i sånna fall, så du hinner allt jobba på fredagen innan vi kommer! :)

2009-02-03 @ 18:25:06
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0