Förberedelser

Nu pryds även hallen hemma hos pappa av kartonger och diverse väskor med kläder och andra prylar (vem hade anat att jag hade så himla mycket saker?? inte jag). Jag kan verkligen inte förstå hur mycket grejer det egentligen är jag har. Hur har allt fått plats är något som jag verkligen inte förstår. Nu är mina rum väldigt tomma och enliga.

Imorgon ska vi träffa Maria för att få nycklar och koder och överta elavtal och bredbandsavtal och grejer. Det känns bra. Och på söndag ungefär klockan halv 9, kommer bli typ halv 10 för alla alltid ska vara så jäkla sega går första flyttlasset..med sängar och andra stora prylar..Förhoppningsvis är vi klara till kanske 1 nån gång och ska då lokalisera lite tallrikar och grejer för att äta en lätt målid av chili con carne..(som jag egentligen inte gillar men vad gör man inte).

Sedan ska Philip och jag (och mami) åka och handla mat. Ja, hon ville faktiskt följa med och det kan ju bli trevligt med lite hjälp med tanke på att våran inköpslista består av typ 100 saker och då överdriver jag inte.

Kommer ta ett tag innan allt har packats upp och vi fått någorlunda ordning..Både Philip och jag jobbar typ 40 timmar nästa vecka. I alla fall gör jag det. Alla dagar utom onsdag. Dessutom ska jag efter avslutat arbetspass ha kassautbildning så då blir det 6 timmar till..Men det behövs, jag jobbar inte så många timmar i februari så det är skönt att det blir lite extra...

På onsdag kommer mami och vi ska åka och köpa gardiner och annat roligt typ kuddar och grejer som jag är in charge of...Philip bryr sig inte så mycket och det kan ju vara ganska skönt för då får jag bestämma allt :) yeey..

Har planerat att ta lite bilder på flytten och göra ett väldigt fint scrapbooking album som ni alla som kommer och hälsar på mig och Philip (min sambo..sancka om vuxenpoäng!!) kan ta del av..

Nu ska jag baka hemmagjord pizza....

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0