living in a box

Just nu, består mitt rum hos mamma av 15 kartonger. Allt är nerpackat..och i helgen blir även mitt rum hos pappa det. Idag däremot ska jag hjälpa philip med hans grejer. Känns lite konstigt att packa ner hela sitt liv i lite kartonger faktiskt. Men det känns bra..

Under veckan nu har philip och jag målat våra köksstolar och målat vårt soffbord, som tyvärr inte blev så bra, men det får duga ändå...Vi får lägga en duk på så syns det inte så mycket ;)

I helgen la jag ut min balklänning på blocket att säljas (buhu) men jag kommer aldrig att använda den igen så det är lika bra. den tar bara massa plats. Förövrigt hann den inte ens ligga ute en dag innan någon hörde av sig. så nu har jag 2 potentiella köpare. Känns bra att få dem pengarna nu till flytten!

Nu ska jag äta lite hemagjord pizza och sen ska jag planera för hur allt ska utföras på söndag. Det är rätt många involverade i vår flytt så det krävs viss organisering.

PUSS hej

Kommentarer
Postat av: maria

lycka till med flytten fia! ser fram emot att komma upp och hälsa på er sen i framtiden! :)

2009-01-27 @ 16:10:56
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

btw, din blogg skulle sannerligen behöva sej en makeover. jösses vad jag slarvade bland kodmallarna när jag gjorde det sist, haha! ;)

2009-01-27 @ 16:11:51
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0