the last supper

Nu sitter jag i mitt rum för den sista kvällen innan jag flyttar ut. Känns bra faktiskt. Pappa och jag har fixar försäkring till oss och jag har varit inne på Skatteverkets hemsida och fixat adressändring. Så nu är de sakerna ur världen. Vilket känns bra, det är så mycket att tänka på så det känns skönt att det är fixat. Philip och jag var hos Maria idag och hämtade nyckel och pratade om el och bredband och grejer så allt det är också fixat. Så imorgon bär det av. Äntligen. Efter all den här tiden av gå-runt-och-väntandet..

Första flyttlasset åker härifrån klockan halv 9 PRICK! Med sängar och andra roliga saker som sedan ska förbi en tur hos Bibban där vi ska hämta 2 bokhyllor som ska sättas upp under dagen medan jag åker runt som en annan dåre och försöker få med allt och hoppas att inget glöms. Simon och Philip ska bära saker upp och ner (genom hissen) för glatta livet.

Philips mammi ska också med att handla mat nu så det blir trevigt. Har också bestämt datum för inflyttningsfest nummer 1. Så hoppas att det blir bra..

Satt igår kväll framför blocket och tittade på kattungar. Så himla supergulliga brittiska korthåriga. Jag vill verkligen ha!! Men det får dröja lite. Först ska jag köpa en bänk som förhoppningsvis är på rea nu! Kanske får fixa det på onsdag.

På onsdag ska jag även köpa rullgardiner och annat roligt. Dessutom ska min vackra balklänning skickas till Mora i Dalarna till en tjej som behöver den bättre än jag. Pengarna rullar in på kontot! Yeeey. Hon har äntligen bestämt sig så det känns också bra. Att det löste sig med det. Så jag fick sålt den.

Men nu ska jag packa det sista.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0